2014年5月29日星期四

Le plus récent matériel de formation IBM 000-004 M2110-670 A2150-006

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Le Pass4Past possède une équipe d'élite qui peut vous offrir à temps les matériaux de test Certification IBM M2110-670. En même temps, nos experts font l'accent à mettre rapidement à jour les Questions de test Certification IT. L'important est que Pass4Test a une très bonne réputation dans l'industrie IT. Bien que l'on n'ait pas beaucoup de chances à réussir le test de M2110-670, Pass4Test vous assure à passer ce test par une fois grâce à nos documentations avec une bonne précision et une grande couverture.

Participer au test IBM A2150-006 est un bon choix, parce que dans l'Industire IT, beaucoup de gens tirent un point de vue que le Certificat IBM A2150-006 symbole bien la professionnalité d'un travailleur dans cette industrie.

Si vous faites toujours la lutte contre le test IBM A2150-006, Pass4Test peut vous aider à résoudre ces difficultés avec ses Q&As de qualité, et atteindre le but que vous avez envie de devenir un membre de IBM A2150-006. Si vous avez déjà décidé à s'améliorer via IBM A2150-006, vous n'avez pas aucune raison à refuser Pass4Test. Pass4Test peut vous aider à passer le test à la première fois.

Code d'Examen: 000-004
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Storage Manager V6.1 Administration)
Questions et réponses: 183 Q&As

Code d'Examen: M2110-670
Nom d'Examen: IBM (IBM SVP Primary Support Provider Mastery Test v1)
Questions et réponses: 25 Q&As

Code d'Examen: A2150-006
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Identity Manager V5.1 Implementation)
Questions et réponses: 158 Q&As

Le test IBM 000-004 est populaire dans l'Industrie IT. Il y a beaucoup de professionnels IT veulent ce passport de IT. Votre vie et salaire sera améliorée avec ce Certificat. Vous aurez une meilleure assurance.

M2110-670 est un test de IBM Certification, donc réussir M2110-670 est le premier pas à mettre le pied sur la Certifiction IBM. Ça peut expliquer certiainement pourquoi le test IBM M2110-670 devient de plus en plus chaud, et il y a de plus en plus de gens qui veulent participer le test M2110-670. Au contraire, il n'y a que pas beaucoup de gens qui pourrait réussir ce test. Dans ce cas, si vous vous réfléchissez étudier avec une bonne Q&A?

Vous IBM M2110-670 pouvez télécharger le démo IBM M2110-670 gratuit dans le site Pass4Test pour essayer notre qualité. Une fois vous achetez le produit de Pass4Test, nous allons faire tous effort à vous aider à réussir le test à la première fois et vous laisser savoir qu'il ne faut pas beaucoup de travaux pour réussir ce que vous voulez.

M2110-670 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2110-670.html

NO.1 Which of these best describes a Primary Support Provider's Level 1 Customer Support
responsibilities?
A. Taking the first support call from their customer and escalating it to IBM
B. Logging all calls in a call tracking system and utilizing the tools available to troubleshoot the issue.
C. Testing new software versions of IBM products and communicating the release of said software
to customers that have purchased the software from IBM.
D. Incorporating and testing any program fix provided by IBM Customer Support (as appropriate),
and delivering or communicating the problem resolution, bypass, circumvention, or other notice of
restriction to the customer.
Answer: B

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf

NO.2 Which upload protocols are supported by the ECuRep Tool?
A. SCP , TCP , FTP and Secure FTP
B. TCP , UUCP , HTTP and HTTPS
C. E-mail, HTTP and HTTPS, FTP and Secure FTP
D. E-mail, UUCP , SCP , TCP
Answer: C

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Reference:http://www-05.ibm.com/de/support/ecurep/send.html

NO.3 When should a Primary Support Provider use the telephone to communicate with a customer
that has logged a support call with them?
A. When the customer has to be told bad news
B. When the customer is in a different time zone
C. When the message includes links to documentation
D. When the message has to be conveyed to more than one person
Answer: A

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NO.4 When troubleshooting, it is imperative to gather log files from what time period?
A. After the issue occurred
B. Before the issue occurred
C. When the issued occurred
D. One month before and one month after the issue occurred
Answer: B

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NO.5 What steps should a Primary Support Provider take before escalating an issue to IBM
Customer Support1?
A. Ask the customer to download product documentation
B. Forward emails from the customer to IBM Customer Support
C. Run IBM Support Assistant Lite, get all MustGather information, search the IBM Knowledge Base
D. All of the above
Answer: C

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NO.6 What is required of the customer when a Primary Support Provider wishes to escalate an issue
to IBM Customer Support?
A. The customer must open a Problem Management Report (PMR) through the Service Request (SR)
Portal.
B. The customer must grant IBM Customer Support access to their systems so they can upgrade
their software.
C. There is no customer requirement, the Primary Support Provider will escalate the issue to IBM
Customer Support
D. The customer must install the latest version and patches of the software before IBM Customer
Support can be engaged.
Answer: C

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NO.7 What is the recommended IBM technology that may be used to view and control remote
environments in order to troubleshoot an issue?
A. Same time
B. Fix Central
C. Assist On-Site
D. Electronic Service Request
Answer: C

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Reference:http://www-304.ibm.com/support/assistonsite/

NO.8 Which party owns the responsibility of communicating a Problem Management Record (PMR)
solution to the end customer?
A. The Primary Support Provider will provide the final solution to the customer because they own
the relationship with the customer
B. Since they are most familiar with the code, the IBM Developer will provide the final solution to
the customer
C. The IBM Customer Support engineer will provide the final solution to the customer, because they
own the relationship with the customer.
D. Because both parties have a case open on the issue, the Primary Support Provider and the IBM
Customer Support engineer are required to jointly present the final solution to the customer
Answer: A

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Reference:https://public.dhe.ibm.com/partnerworld/pub/swg/tivoli/lessons/lesson_1_ibm_softwar
e _support_provider_overview_v11.03.21.pdf(slide 11)

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