2014年4月15日星期二

Le dernier examen IBM C2010-023 gratuit Télécharger

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Selon les feedbacks offerts par les candidats, c'est facile à réussir le test IBM C2010-023 avec l'aide de la Q&A de Pass4Test qui est recherché particulièrement pour le test Certification IBM C2010-023. C'est une bonne preuve que notre produit est bien effective. Le produit de Pass4Test peut vous aider à renforcer les connaissances demandées par le test IBM C2010-023, vous aurez une meilleure préparation avec l'aide de Pass4Test.

Code d'Examen: C2010-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As

Certification IBM C2010-023 est un des tests plus importants dans le système de Certification IBM. Les experts de Pass4Test profitent leurs expériences et connaissances professionnelles à rechercher les guides d'étude à aider les candidats du test IBM C2010-023 à réussir le test. Les Q&As offertes par Pass4Test vous assurent 100% à passer le test. D'ailleurs, la mise à jour pendant un an est gratuite.

Le test IBM C2010-023 est très important dans l'Industrie IT, tous les professionnels le connaîssent ce fait. D'ailleur, c'est difficile à réussir ce test, toutefois le test IBM C2010-023 est une bonne façon à examiner les connaissances professionnelles. Un gens avec le Certificat IBM C2010-023 sera apprécié par beaucoup d'entreprises. Pass4Test est un fournisseur très important parce que beaucoup de candidats qui ont déjà réussi le test preuvent que le produit de Pass4Test est effectif. Vous pouvez réussir 100% le test IBM C2010-023 avec l'aide de Pass4Test.

Bien qu'il ne soit pas facile à réussir le test IBM C2010-023, c'est très improtant à choisir un bon outil de se former. Pass4Test a bien préparé les documentatinos et les exercices pour vous aider à réussir 100% le test. Pass4Test peut non seulement d'être une assurance du succès de votre test IBM C2010-023, mais encore à vous aider d'économiser votre temps.

C2010-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/C2010-023.html

NO.1 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E

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NO.2 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D

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NO.3 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support?
(Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during
normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and
communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by
Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass,
circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system
capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the
problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread
sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and
can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the
resolution of
the problem.
Answer:C D

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NO.4 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best
search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D

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NO.5 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end
users account.
Answer:C E

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Le test de Certification IBM C2010-023 devient de plus en plus chaud dans l'Industrie IT. En fait, ce test demande beaucoup de travaux pour passer. Généralement, les gens doivent travailler très dur pour réussir.

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